Де шукати правду, якщо в «Укрзалізниці» не розуміють, а в касах нічого не знають?
Сьогодні в Україні курсують
багато поїздів до Києва різного класу, причому квиток можна замовити за місяць
до відправлення.
Бувають випадки, коли немає вільних місць на жоден із рейсів – це ще можна якось виправити (взяти квиток на інший день, наприклад). Але що робити тоді, коли немає квитків на цілих 2 тижні? Панікувати і очікувати, коли вони з’являться, або звернутися до «Укрзалізниці» ? Мабуть, краще відслідковувати квитки самостійно, бо в касах чи «Укрзалізниці» вам навряд чи допоможуть.
Розкажу історію, яка трапилася зі мною нещодавно. Мені треба було купити
квиток на поїзд (на 11 листопада), і щоб обрати гарне місце я вирішила замовити
його за місяць. Квитки зазвичай купую через додаток «Приват 24», бо так зручніше.
Коли обрала напрямок Запоріжжя-Київ, побачила наступне: «На обрану дату
відсутні рейси». Тоді вирішила перевірити, на які дні ще залишилися квитки.
Виявилося, що з 8 по 22 листопада немає жодного рейсу за моїм напрямком. Потім
я змінила маршрут: шукала квитки з Дніпра, Федорівки, Маріуполя, Луганська – і на
ці рейси не знайшлося результатів, хоча квитки на зворотній напрямок можна було
придбати. Виходить, якщо переселенцям треба з’їздити додому, то назад вони
зможуть повернутися лише через 14 днів? Якась дивна система.
Щоб не гаяти часу, я звернулася до каси станції «Запоріжжя-1». Вони
повідомили про ремонтні роботи, через які зупиниться рух деяких поїздів, а за
новинами порадили слідкувати на сайті. Дивна річ виходить, бо на сайті не було
жодного повідомлення про ремонтні роботи. Гаразд, вирішила написати звернення
до «Укрзалізниці», де описала проблему: чому немає оголошень і коли з’являться
квитки (це було у неділю, 13 жовтня). У четвер до мене телефонують з «Укрзалізниці»,
і ми разом намагаємося розібратися в зверненні. Хочу зазначити, що в моєму
телефоні усі дзвінки автоматично записуються, тому процитую нашу розмову з
оператором:
ДЗВІНОК № 1
УЗ: Алло, добрий ранок.
Я: Добрий.
УЗ: Ганно, це «Укрзалізниця» Вас турбує з приводу вашої скарги. Хочу трошки розібратися, бо мені не зрозуміло, шо Ви маєте на увазі «перекриті маршрути Запоріжжя-Київ»?
Я: Я хотіла купити собі квиток на 11 листопада, але в касі мені сказали, що квитків немає. Десь проводяться ремонтні роботи, тому деякі маршрути перекриті.
УЗ: Добре, щас тоді проясним ситуацію, я Вам підскажу більш детально.
Я: Добрий.
УЗ: Ганно, це «Укрзалізниця» Вас турбує з приводу вашої скарги. Хочу трошки розібратися, бо мені не зрозуміло, шо Ви маєте на увазі «перекриті маршрути Запоріжжя-Київ»?
Я: Я хотіла купити собі квиток на 11 листопада, але в касі мені сказали, що квитків немає. Десь проводяться ремонтні роботи, тому деякі маршрути перекриті.
УЗ: Добре, щас тоді проясним ситуацію, я Вам підскажу більш детально.
В «Укрзалізниці» зреагували швидко, якби ще й проблему так швидко вирішили.
Через 10 хвилин вони знову телефонують, уже переходять на «ти».
ДЗВІНОК №2
УЗ: Аня? А на 11 число ти хотіла взяти білет?
Я: Так, на вечір.
УЗ: На який конкрєтно поїзд?
Я: Ой, на 21.46 начебто.
УЗ: Зараз, зачекайте. Ану, на 21.46 є такий поїзд? А Вам у касі сказали, що він відмінений чи взагалі ілі шо?
Я: Вони сказали, що ремонтні роботи проводяться. Я дивилася через «Приват 24», там з 8 по 22 листопада взагалі немає ніяких рейсів.
УЗ: З 8 по 22 нема ніяких рейсів? Аня, ну щас дивимся поїзда, і Інтерсіті також є. Не може такого бути.
Я: Не знаю, у касі нічого не казали про це.
УЗ: А, ну будем зараз розбиратися.
Я: Так, на вечір.
УЗ: На який конкрєтно поїзд?
Я: Ой, на 21.46 начебто.
УЗ: Зараз, зачекайте. Ану, на 21.46 є такий поїзд? А Вам у касі сказали, що він відмінений чи взагалі ілі шо?
Я: Вони сказали, що ремонтні роботи проводяться. Я дивилася через «Приват 24», там з 8 по 22 листопада взагалі немає ніяких рейсів.
УЗ: З 8 по 22 нема ніяких рейсів? Аня, ну щас дивимся поїзда, і Інтерсіті також є. Не може такого бути.
Я: Не знаю, у касі нічого не казали про це.
УЗ: А, ну будем зараз розбиратися.
Цікаво, бо я теж знаходила поїзд «Інтерсіті», але в касах про нього і не знали. Та я би все одно не купила квиток, бо, по-перше, він набагато дорожчий за звичайний, по-друге, той рейс був із пересадкою. Тому такі варіанти мені ну ніяк не підходять. Знову чекаю на дзвінок.
ДЗВІНОК № 3
УЗ: Аню? Ну що можу сказати, ремонтні роботи заплановані з 28 жовтня по 28
листопада, рейсів ніхто не відміняв. Тому звертайтеся у касу.
Я: Добре, дякую.
Я: Добре, дякую.
З’являється третя версія, чому не ходять поїзди. Здавалося б, «Укрзалізниця» - достовірне джерело інформації, але ні, існує ще один варіант.
Моє питання не було вирішено, тому я вирішила трохи почекати. Можливо,
через кілька днів все ж таки з’явиться хоча б інформація про відсутність
квитків. Потім я звернулася до залізничної каси станції «Запоріжжя-2»,
сподіваючись, що вони допоможуть мені з квитками. І тут я чую четверту версію:
«Маршрути перекриті, от у нас є телеграма, що з 11 по 15 листопада не будуть
курсувати поїзди. Коли з’являться квитки, ми Вам сказати не можемо. Слідкуйте
за новинами на сайті або з наступного тижня звертайтеся у касу».
Отже, я зверталася до 4 ресурсів, і усі вони надали мені різну інформацію. Тепер постає питання: кому з них довіряти? В «Укрзалізниці» погано функціонує прес-центр, у касах надають поверхневу інформацію, мовляв, дивіться на офіційному сайті, ми нічого не можемо зробити. А де шукати ту правду, якщо її, по суті, немає? Можливо, і не було заплановано ніяких ремонтних робіт, бо квитки з’явилися увечері, 24 жовтня, причому кращі місця вже встигли розікупити.
У своєму питанні розібралася сама, каси і «Укрзалізниця» мені фактично не допомогли. Якщо ви опинитеся в подібній ситуації – не поспішайте писати скаргу, просто трохи почекайте. Щодня відслідковуйте квитки, а якщо дозволяють фінанси, то краще їдьте автобусом або летіть літаком.
Немає коментарів:
Дописати коментар